• (Android/iOS) Cooking Fever: Restaurant Game fırıldaqçı kod generatoru nişanları

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Fever: Restaurant Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Fever: Restaurant Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ fırıldaqçı kod generatoru nişanları ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cooking Fever: Restaurant Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Çünki o, ekranımı dondurur və qara olur və məni təpikləyir, ona görə də oyunu bəyənmirəm

    Bu, çox yaxşı oyundur, lakin mənim mobil telefonumda göstərir ki, internet bağlantısı yoxdur, hətta mən tam əlaqəm olsa belə, yenidən cəhd edin. Əks halda o, 5 ulduza layiqdir.

    Mən bu oyunu oynamağı sevirəm, amma bu, həqiqətən də pisdir. Səbəblər, bir insanın pulunu ümumi düzgün hesablamaması, orada bir insana düzgün mükafatlar, xüsusən də şarlar vermir. Ümumiyyətlə, vaxt keçirtmək çox gözəldir.

    Əvvəlcə oynamaq heyrətamizdir. Amma siz digər mərhələlərə çatdıqca bu, mənim artıq həzz almadığım şəkildə getdikcə çətinləşir .Mən sadəcə onu silib sonradan darıxdığım zaman quraşdırıram , bəzən sadəcə bacardığımı hiss edirəm . yalnız aşağı səviyyələrdə oynayın.

    Yaxşı oyun deyil bəyənmədim

    Əvvəlcə əyləncəli idi, lakin tez bir zamanda tətbiqdaxili alışlar almadan davam edə bilməyəcəyiniz yerə çatırsınız. Xeyr, təşəkkürlər.

    biraz bahaçılıqdır. buna düzəliş verilsə əla olar.

    Cooking Fever: Restaurant Game Arcade rfpp

    Bir söznən super


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :