• (iOS) Mr Autofire cheats verhogen de bron

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mr Autofire ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mr Autofire IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ cheats verhogen de bron ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Mr Autofire 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Mr Autofire Action ops

    Het is leuk maar het vervelend die dagelijkse gift

    Ik was dol op dit spel en speelde het regelmatig. Gisteren start ik het op en vertelt me dat mijn accounts zijn opgeschort of niet gevonden. Verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nog steeds hetzelfde.. gedaan om dit spel mijn tijd en geld te geven om dit te laten gebeuren.

    Energie nodig hebben om te spelen is dom. Zelfs als je een level haalt of een evenement wist, verlies je de energie die je hebt uitgegeven. Het duurt zo lang om te wachten tot de energie weer is bijgevuld, wat het spel saai en oninteressant maakt.

    Deze game is geweldig, ondanks het feit dat het dagen duurt om langs bepaalde gebieden te komen, de enige glitch tot nu toe is extreem moeilijk om te doen, een vorm van pixel perfecte superjump op een rand in het lavagebied, ik kwam het per ongeluk tegen, dus misschien wil je erachter komen hoe je dat kunt oplossen

    Erg leuk spel maar heeft wat extra werk nodig. Geweldig spel

    Dus aangezien mijn recensie steeds verwijderd wordt, probeer ik een beoordeling van 3 sterren. Het is onmogelijk dat het 4,3 sterren is met alles wat ik heb gezien, en het feit dat mijn recensie steeds wordt verwijderd. Het is een betalende game, het maakt ontwikkelaars niet uit wat je zegt of doet, ze verdienen ongeveer 20 miljoen per maand aan de maandelijkse tickets, download ze gewoon niet, tenzij je echt geld wilt uitgeven aan een game die vol zit met grind.

    Leuk spel Ice

    goed

    cool spel om wat tijd te doden niet te ingewikkeld soms behoorlijk snel

    Zou 5 sterren zijn, maar ik begrijp niet waarom het 5 energie per run kost, terwijl de maximale energie slechts 20 is. Dit spel is erg uitdagend, maar dat maakt het juist zo leuk. Het vereist dat je constant speelt en grind. De game heeft alleen geduld en toewijding nodig om altijd te spelen.

    Leuk leuk spel

    Nauwelijks advertenties, maar de advertenties zijn halverwege vastgelopen, dus ik moet de app sluiten en er weer in terugkeren.

    Moeilijkheidscurve steiler dan Everest. Wereld 1 en 2 worden relatief gemakkelijk gewist, terwijl wereld 3 krankzinnig is. De upgrades laten je kiezen tussen CC en pure schade, maar de wereld vereist een aanzienlijke upgrade in beide. Het wordt ook een hel, maar de eindbaas spamt een groot aantal schoten die ook meerdere keren afketsen en binnen 10 seconden 3 keer afvuren. Ik heb mijn personage 10 niveaus geüpgraded en heb nog steeds geen significante bonus.

    Zou een heel leuk spel zijn als ik niet elke keer 5 minuten aan advertenties hoefde te zitten als ik het spel speel... Zou 5 sterren geven, maar ik kocht het ding dat advertenties verwijdert, en ik krijg nog steeds een hoop. Stel je voor dat je het verwijder-advertentiepakket NIET koopt. Wat een grap

    Oké, de game zelf is een van de leukste games die ik op mobiel heb gespeeld. Ik heb één klacht, en het is een grote, groot genoeg om te resulteren in een beoordeling met 2 sterren. Je hebt maar 20 energie en elke run kost 5 energie. Dit maakt het spel schokkerig en je moet veel wachten of geld uitgeven om van het spel te genieten. Ik zou bereid zijn een eenmalige premie te betalen voor onbeperkte energie zoals in Best Fiends. Hier moet echt over nagedacht worden! Iets doen aan het energieverbruik zou een 5 sterren rechtvaardigen

    Zieke ripoff van archero. Het enige verschil is dat de gameplay anders is, en vanaf world 2 win je nooit meer.

    Duurt lang voordat je uitleg kan en met upgraden waardeloze met hoe of wat het doet

    AFC - Space Shooter არკადული opgs

    Super gaaf


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :